Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Najlepsze Ustawienia - Liverpool?
board.issonline.pl > Pro Evolution Soccer: Forum Dyskusyjne > Archiwum > Pro Evolution Soccer 2009
ovne
Witam.

Jestem początkującym graczem w PES, i przygode swoją zacząłem 2 tyg przed premierą 09, więc moje doświadczenie jest jakby to mówić, zerowe. Od początku upodobałem sobie grę Liverpoolem, i tą też drużyną chciałbym brnąć naprzód, i robić jakieś postępy.
Brak doświadczenia jednak wymusza jakby kompletne nieogarnięcie, i niezrozumienie wszelakich zasad panujących w grze. Ichciałbym się tutaj zwrócić do Was o pomoc, a mianowicie jakies ustawenia dla Liverpoolu są dobre? (Wiem że wiekszość jest zależna od stylu gry, i nie ma najlepszych, nie ma konieczności powtarzania ). Wiadomo jednak że sązawodnicy lepsi i gorsi, jedni się sprawdzają na jednej pozycji a na innej nie. Ktoś z Was może już opracował jakiśzłoty środek, gdzie jak i kogo pustawiać, aby wszystko działało jak najskuteczniej?

Za pomoc Wielkie dzieki :0
sorex
Hm,. zanim zrozumisz umiejetnosci specjalne graczy, a realizowanie taktyki troche to zajmie.
Na poczatek sproboj trzy proste taktyki:

4:4:2. Wszyscy gracze maja defensywe maxymalnie, oraz strzalki przod/tyl. W ten sposob wszyscy bronia, wszyscy atakuja. Bardzo latwo i milo sie gra. Napastnicy: strzelanie, 1na1 mile widziane.

4:5:1 W tym momencie najwazniejszy jest srodek pola. Ustawiasz 2xDM, 1x AM. W tym ustawieniu AM MUSI posiadac "rozgrywanie". Dzieki temu lepiej ustawia sie do podan od partnerow, a nacisniecie R1 przed przyjsciem powoduje, ze obraca sie w strone bramki(wysoka technika). Jak to Ci sie uda, mozesz zaczac konstruowac powoli akcje. Natomiast jedyny napastnik MUSI posiadac "Post player". Granie glowa nie jest az tak wazne,. najwazniejsze aby mial dobry Balance i potrafil dobrze podac do wychodzacych do akcji skrzydlowych(szybki atak) lub odegrac do AM(powolny atak).