Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak Odzyskać Formę ?
board.issonline.pl > Inne > Piłka nożna
herubq3
Witam gram w piłkę nożną od 7 lat i przez ostatnie 2 lata straciłem swoją formę nie mogę nawet dokładnie przyjąć piłki
i mam słabe uderzenia na bramkę
co trzeba zrobic ?
Hojrak Red Devil
Najlepszym sposobem jest chyba regularny trening.
czarekb
na pewno nie zapomniałeś jak sie grą w piłkę. musisz tylko ciężko pracować na treningach i co według mnie najważniejsze musisz czerpać radość z gry!
Golden
Najważniejsze to dużo grać i skupiać się na piłce. Jeśli nie będziesz koncentrować się na piłce to przy strzale w nią nie trafisz...
Poza tym jeśli gra teraz nie sprawia Ci przyjemności to lepiej od tego odpocząć i dać sobie na wstrzymanie. Ja dzisiaj mimo wszystko że bardzo chciałem robić to co jakieś 2 lata temu nie wychodziło do końca. Mimo wszystko potrafiłem ograć 3 zawodników z pola, wykiwać bramkarza i strzelić bramkę. Według mnie najlepszy trening to dużo żąglować, wtedy będziesz czuł opanowanie piłki i próbować nawet jak najlepiej ułożyć nogę do strzalu bez piłki. Po prostu treninh czyni mistrza...
herubq3
Cytat(Golden @ Apr 3 2008, 16:58:31) *
Najważniejsze to dużo grać i skupiać się na piłce. Jeśli nie będziesz koncentrować się na piłce to przy strzale w nią nie trafisz...
Poza tym jeśli gra teraz nie sprawia Ci przyjemności to lepiej od tego odpocząć i dać sobie na wstrzymanie. Ja dzisiaj mimo wszystko że bardzo chciałem robić to co jakieś 2 lata temu nie wychodziło do końca. Mimo wszystko potrafiłem ograć 3 zawodników z pola, wykiwać bramkarza i strzelić bramkę. Według mnie najlepszy trening to dużo żąglować, wtedy będziesz czuł opanowanie piłki i próbować nawet jak najlepiej ułożyć nogę do strzalu bez piłki. Po prostu treninh czyni mistrza...

dobra sprobuje teraz wiecej trenować
jedyną zaletą jest to ze lepiej gram na obronie
xTomIx
wy macie problemy... kup se red bulla od razu bedziesz wymiatał...
perONE
zal.ru
nie rob sobie jaj.